Episk Förlust!

okej! nu vare ett tag sen... men vafan.. BÄRS!

I veckor har jag varit taggad som fan på ett redigt krök. Igår kom det som ett slag på pungen. Jävlar alltså.
dagen började med att jag och Nenun skulle julhandla. Efter 40 minuter av INTENSIV trängsel med julnazister och arga tanter tog vi en paus. Då satte vi oss först på Max och tog en burgare. Men när vi svinat i oss maten kollade vi ut genom fönstret och såg ljuset.  På andra sidan gatan låg nämligen The bishops arms. Och där satte vi oss och tog ett par jävlar! sedan mötte vi stolen vid el donk.

När jag och stolen väntade på att näsan skulle in å pudra näsan kom det fram en jävligt trasig snubbe och sa "har du cigarett!?". "nej tyvärr" svarade vi. då vände han sig om lyfte ena benet och gjorde ett högt pruttljud! jävla lallare alltså. Sen köpte vi klart julklappar och pös hemmåt.

Vi stack direkt till Bim som fyllde år igår! Vid det här laget hade både jag och näsan nycktrat till en aning. men det blev mer bärs och bra skit hemma hos Bim. Men det som gjorde att min kväll slutade i episk förlust var ännu en gång spriten. Man ger inte öljonas sprit. OKEJ!?  Nej men jag hade väl drukit en del bärs när jag kom in i rummet där alla satt. och då var det dags att skåla. Jag har ingen aning om vad det var för sprit jag drack, men jag minns att det var riktigt jävla gott! Sen vart det vart svart ett tag. Tills någon råkade banka på dörren. Till min stora förvåning befinner jag mig på toalettgolvet. Utslagen. jag öppnar och känner efter att jag mår fan jävligt bra, sen är det helt svart igen. Sedan vaknade jag hemma i min varma säng! Så nu återstår bara att lyssna på de antagligen helt jävla sjuka historierna som jag kommer att få i julklapp.


Fuck my shit.

Kommentarer
Postat av: williaaaam

hahahahaha JONAS :D :D :D

2009-12-23 @ 16:05:50
Postat av: Anonym

Jonas, nasty shit igår ;D,

2009-12-23 @ 16:46:26
Postat av: ASGRYMMAJOSSAN

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag gråter av skratt. jag vet inte vad jag ska säga, bra gjort eller nått.

2009-12-23 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0