Du vet hur jag tuggar.

Då vare dags att skriva om kvällen. För första gången skall jag, som egen-utnämnd fett pro ölkritiker, diskutera ölerna jag drack under kvällen.

Dagen började med att jag och stolen stack in till stan för ett stycke redig investering av tyg och tråd. Efter det blev det bärs! det är nämligen så, att vår käre vän FLAK fyller år i dag, och det ska ju tamejfan firas! Men ack! grabben är i vietnam! Så han kunde inte delta i vårt firande! synd för honom... :)

Först stack jag och stolen till ett reeedigt sunkställe! Första ölen blev en murphys irish stout. Det är ett bra öl. Den är fett god lagom stark och att dricka en sån kan jämföras med att äta en limpa. man blir rätt mätt med andra ord. Öl nr2 blev en norrlands guld. Inte alls lika god. trots att jag har ett underbart rykte om att älska all öl så måste jag säga att det finns nakdelar med norrlands. Den fetaste nackdelen är lätt att den har en fy i helvetes äcklig metallisk eftersmak. usch!

När vi suttit på sunkhaket ett tag skulle vi pysa vidare för att möta lite folk. mycket trevligt folk om jag får säga det själv. det var Bim, Nenun, üllet, Elin, Korea och ngra till! fett najs! På den skrattande ankan, som stället heter, blev det mer bärs. Det bjöds även på vilda diskutioner om kampsport, annan sport och om vi skulle äta på BK eller El donk. På den skrattande ankan blev det samma öl hela kvällen. Spendrups Fatöl. en standard ljus lager som inte hade ngt speciellt alls. Det var en vanlig jävla öl som smakade öl. Vilket inte är allt för negativt.

Kvällen blev inte kaos alls. Det blev inga inslängningar i taggtråd eller klättrande över gamla skitgubbars "ömtåliga" staket (Förresten! gå och dö, Jävla gubbe!). Och varför kvällen inte blev kaos kan förklaras jävligt simpelt. Det var helt enkelt ingen som hällde i mig sprit! Ni har lärt er! Bra skit.

well well. kissa ock gå och lägg er. För det ska fan jag göra!

Fuck my shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0