Bearjuden!

Det här är kalas! Dieselmannen hälsade inte på mig i natt! Av någon anledning kommer den jäveln bara när man förtjänar det, och jag chillade igår så han skonade mig :)

Jävligt trevlig kväll igår! Det började med ett stycke bastu, Alko-uppvärmning samt en hel del snörullning @ nenun. sedan bar det av till födelsedagsbarnet! (fett grattis förresten!) När vi anlände blev det julklapps och present uttdelning direkt. Jag fick då en av de bästa böcker som existerar. Helt jävla underbar. "Får man skratta åt det här?" heter den. Den är fullproppad med våld, ondska och incest! sjukt bra.

Efter att alla fått grejer var det dags att hälsa på alla som va där och sedan äta! Det bjöds på tacogratäng. Satan i hela skiten vad gott det var! Den får fan 5 av 5 burkar i betyg. Efter maten satt vi och drack och pratade. Efter ett bra tag bar det av till anders rum där jag och william hittade boken jag fick och höll på att garva ihjäl oss! att citat som "HAHAH! Jag bajsar i handfatet!" och "skrik så att jag hör, bögjävel!" kan vara så jävla roliga.. :)

Efter det hände det inte så mycket mer. Vi tog farväl av alla och önskade herr anders en fet vietnam resa.

Fuck my shit!


Kommentarer
Postat av: asgrymmajossan

den där boken är SÅ JÄVLA BRA. jag har den bredvid sängen så när jag inte kan sova så blir det läsa av, då skrattar jag tills jag somnar.

2009-12-28 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0