Allright! Då var öljonas igång!

Nu jävlar! Jag vet att ni både väntat och trånat efter den här bloggen. Jag ska försöka att inte göra er för besvikna. För er som inte har en aning om varför i hela skiten jag börjat blogga så kommer en liten simpel förklaring! Jag har fått en "önskan" om att starta en blogg om där jag, Öljonas i egen hög jävla person, berättar om öl! Så lätt ere! efter ett par om och men samt en tid att få arslet ur vagnen så är bloggen startad! So let's begin shall we? :>


I kväll är det bärs på G. En mycket hård vän till mig har nyligen fyllt år (Fett grattis!), så då ere ju fanimej dags att släpa med honom ut på krogen. Mannen som vi kommer att kalla Herr stol komer att få sig en redig kväll av nöje, minnesluckor och bärs! En oförglömlig kväll som han nästan inte minns helt enkelt! Hoppas bara att jag minns tillräckligt för att slänga upp hela storyn här.

Men tills vidare;


Fuck my shit.


Kommentarer
Postat av: Anders

Jonas fyfan vad bra :D Bästa bloggen någonsin. keep it up!

2009-12-05 @ 15:26:16
Postat av: Mange Da Man

Hederligt värre :D Go Öljonas!

2009-12-05 @ 15:27:50
URL: http://mangemus.blogg.se/
Postat av: Fred

Bra Soffan, äntligen. Fan det här har vi alla väntat på! :D

2009-12-05 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0